Vraag & Antwoord

Hier vindt u antwoorden op de meest voorkomende vragen.

Hoe kan ik mijn account wijzigen?

Om uw account te wijzigen, logt u in met uw e-mail en wachtwoord. Daar kunt u alle ingevoerde gegevens bekijken en aanpassen. Ook kunt u hier uw bestellingen en facturen bekijken.

Hoe kan ik een adres wijzigen of toevoegen aan mijn account?

U kunt een nieuw adres toevoegen bij ‘ander/nieuw adres’. U kunt ook een adres toevoegen of verwijderen onder ‘adressen’.

Hoe gaat Labeldiscounter om met mijn gegevens?

Uw gegevens zijn veilig bij ons. Uw gegevens worden niet doorgegeven aan derde partijen. Mocht u met een creditcard betalen, dan gebeurt dit met een beveiligde verbinding. Uw creditcard gegevens worden nooit opgeslagen!

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Op de inlog pagina kunt u het wachtwoord wijzigingen door op 'wachtwoord vergeten' te klikken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

Klik op ‘wachtwoord vergeten’ en voer vervolgens uw emailadres in. U ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met een link waarmee uw het wachtwoord opnieuw in kunt stellen.

Waar moet ik op letten, als ik een goed wachtwoord wil?

* Gebruik een ander wachtwoord voor elke website

* Gebruik minimaal 8 tekens voor uw wachtwoord

* Gebruik hoofdletters, kleine letters, cijfers en speciale tekens

* Wijzig uw wachtwoord regelmatig

* Vermijd wachtwoorden die gemakkelijk te kraken zijn, zoals namen of geboortedata.

Kan ik een postkantoor invullen als afleveradres?

Nee, het is niet mogelijk om een postbus als afleveradres in te voeren. Wij leveren niet aan postbussen. U kunt echter wel een postbus als factuuradres opgeven. Onze facturen worden per e-mail verstuurd, niet per post.

Hoe kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief?

U kunt zich onder aan de pagina aanmelden voor de nieuwsbrief. Daar kunt u uw e-mailadres achterlaten.

Ik wil geen nieuwsbrief meer ontvangen. Waar kan ik mij uitschrijven?

Als u zich wilt afmelden, logt u in op onze website. Onder ‘mijn gegevens’ kunt u vervolgens aangeven dat u geen nieuwsbrief meer wilt ontvangen.

Ook kunt u zich via link unsubscribe onderaan de nieuwsbrief afmelden.

Ik heb mij afgemeld voor de nieuwsbrief, maar ik ontvang nog steeds e-mails.

Als u na het afmelden nog steeds een nieuwsbrief ontvangt, kan het zijn dan u met een ander account geabonneerd bent. Mocht dit niet zo zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?

Als u inlogt, kunt u de status van uw bestelling zien. Als uw pakket ‘in behandeling’ is, zijn we ermee bezig en wordt het pakket zo snel mogelijk verstuurd. Is de status ‘verzonden’, is het pakket onderweg naar u!

Als de status ‘geannuleerd’ is, is er iets misgegaan. Is dit het geval, neem dan contact met ons op. Dan proberen we alles op te lossen.

Mijn afleveradres is niet juist, kan ik dit nog aanpassen?

Dat hangt af van de status van uw bestelling. Zodra het ‘in behandeling’ of ‘verzonden’ is, is het helaas niet meer mogelijk.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als u een bestelling wilt wijzigen, kunt u het beste eerst de status van uw bestelling bekijken. Als u uw afleveradres, factuuradres of PO-nummer wilt wijzigen, dan kan dit totdat uw bestelling is verzonden. Als u iets anders wilt wijzigen, bijvoorbeeld het aantal labels, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan door te mailen naar info@labeldiscounter.nl

Worden mijn bestanden opgeslagen?

Uw bestanden worden in uw account opgeslagen.

In mijn bestellingen zie ik het artikel/model, wat betekent dit?

Het artikel is het product dat u heeft besteld. De details van uw bestelling staan er ook bij. Onder model vindt u de (eventuele) verschillende modellen van het artikel.

Kan ik mijn oude bestelling inzien?

In uw account kunt u oude bestellingen inzien. Tevens is het mogelijk om deze opnieuw te bestellen door op de knop ‘opnieuw bestellen’ te klikken. Mocht u iets aan de bestelling willen veranderen dan zult u een nieuwe bestelling moeten plaatsen.

Ik wil graag mijn levertijd aanpassen, waar kan dit?

Tijdens het bestellen, kunt u een levertijd kiezen. Zodra de bestelling door ons is ontvangen, kan op dezelfde dag de levertijd nog aangepast worden. Wij verzenden onze producten standaard op dezelfde dag, mits u voor 21:00 bestelt.

Ontevreden over uw bestelling?

Wij hechten veel waarde aan tevreden klanten, wij bieden daarom een geld terug garantie van 100 dagen. Als u niet tevreden bent kunt u contact met ons opnemen, samen kunnen we een passende oplossing vinden.

Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in mijn account?

U kunt uw gegevens wijzigen in uw account. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord. Bij gegevensoverzicht vindt u alle informatie en kunt u deze wijzigen.

Waar kan ik meer informatie krijgen over het herroepingsrecht?

Voor meer informatie over ons herroepingsrecht, kunt u hier klikken.

Waar kan ik informatie krijgen over materialen en producten van Labeldiscounter?

Op onze productinformatie-pagina hebben we alle belangrijke informatie voor u verzameld over etiketpapier, lijm, labelmaterialen en compatible producten.

Hoe kan ik mijn Zebra printer kalibreren?

Voor het kalibreren van een zebra printer hebben wij een handige handleiding gemaakt. Klik hier voor de handleiding.

Ik heb vragen over mijn printer en ik heb technische ondersteuning nodig. Waar kan ik hiervoor terecht?

Voor technische ondersteuning kan je het beste bij het desbetreffende merk van uw labelprinter ondersteuning vragen. Wij hebben alle contactgegevens van de meest voorkomende printerfabrikanten verzameld en op deze pagina geplaatst.

Copyright © 2023 Labeldiscounter International B.V.